SEND POST

mail_dag
Vi tror at noen av brevene vi får, kan være til hjelp for andre barn å lese. Før vi legger brevene ut i postkassen, passer vi på at ingen kan kjenne deg igjen. Skriv gjerne i brevet ditt om du ikke vil at vi skal legge det i postkassen vår.

Hvis du vil, kan du legge igjen telefonnummeret ditt. Da kan vi sende deg en melding når vi har svart på brevet ditt. Det du skriver til oss har vi ikke lov å fortelle videre til noen – vi har noe som heter taushetsplikt. Men Norges lover sier at dersom det du forteller om situasjonen din gjør at vi blir bekymret for hvordan du har det hjemme, så har vi plikt til å melde ifra om det. Da vil du få vite om det først.

Hvis du vil vite mer om hva vi gjør med den informasjonen barn og unge deler med oss, kan du lese vår brukeravtale her (trykk på teksten med strek under).

har du sendt inn post tidligere?