Storebror er ikke som andre storebrødre

Min storebror er ikke som andre storebrødre. For to år siden har det blitt klart for...

SEND POST

mail
Å legge igjen telefonnummer er valgfritt, vi gir deg muligheten til å legge ved telefonnummeret ditt slik at vi har annledning til å svare deg på det du formidler videre til oss. Du trenger ikke å oppgi noe informasjon om deg eller din familie, men gjør du det så vil dette gå direkte til oss hos pårørendesenteret hvor vi vil behandle det konfidensielt.

Vi tar personopplysninger på alvor, og du vil aldri oppleve at de personopplysningene du gir til Ungepårørende.no vil bli misbrukt, solgt til tredjepart eller videreformidlet på noe annet vis. Alle brukerdata oppbevares i henhold til gjeldende lovverk.
Vi har taushetsplikt. Det vil si at vi ikke kan fortelle videre det du har fortalt eller spurt om. Men Norges lover sier at dersom det du forteller om situasjonen din gjør at vi blir bekymret for hvordan du har det hjemme, så har vi plikt til å melde ifra om det. Da vil du få vite om det først.
POST

Farmor er på sykehuset

Farmor ble innlagt på sykehuset på lørdag. Hun hadde veldig vondt i magen....